روزی که برای اولین بار دیدمش ...
 
عشق مجنون
 
 

 

 روزی که برای اولین بار دیدمش هیچ وقت از یادم نمیره چشمام پر شده بود ولی نه مثل الان که پر از اشک شده اون موقع پر از عشق شده بود اره عشق اول عشقی که هیچ کس از اون خبر نداشت حتی خودم هم نمی دونستم که این چه حسیه که تو وجودم اومده تصمیم گرفتم چند روز نبینمش تا شاید از یادم بره ولی ….

خلاصه چند روزی گذشت و من تو سینه این حس رو با خودم نگه داشتم ولی نه این حس (عشق) با من بود نه بی من با خودم میگفتم که اگه مال من باشه برای همیشه با اون میشم اگه مال من باشه اگه…
هر روز بیشتر دوسش داشتم بدون این که حتی یک بار هم باهاش حرف زده باشم یا اسمشو بدونم
 ولی شب که میشد بدون این که بخوام بی اختیار اشک بود که سرازیر میشد و لب بود که میگفت :کاش

کاش

بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه فردا نبود
کاش بودی تا فقط باور کنی بی تو هرگز زندگی زیبا نبود
کاش...

 

دلم گرفته خدای من! خدای مهربونم! حالا دیگه فقط خودت و خودم می دونیم که تو دل من چی می گذره!

هیچ کس نمی دونه چی در سر دارم! هیچ کس نمی دونه تو این 12 سال گذشته چه ها بر سر من اومده!

هیچ احد الناسی نمی دونه! حتی اون دوستایی که فکر می کنن همه چی رو راجع به من می دونن! حتی خواهرم که یه زمانی، همه جیک و پوک منو می دونست! دیگه هیچ کس نیست که از دردهای دلم بهش بگم! چون برای هیچ کس قابل درک نیست!

دلم گرفته خدایا! از این روزگار دلم گرفته! از زرق و برقش که خیلی ها رو کور می کنه! از جایگاه ها و مقام های پوشالیش که خیلی ها رو جو زده کرده!

از خودخواهی آدما دلم گرفته! از غروری که خیلی ها بهش افتخار می کنن، دلم گرفته!

از همه دلم گرفته! خدایا!

خدایا، خیلی دلم می خواست  به درگاهت گلایه کنم!  که به راحتی منو تنها گذاشت

ولی خودت بهتر میدونی که وقتی دوتاییمون، من و تو، تنهای تنهاییم، براشون ازت چی می خوام!!!

خدایا! ازت متشکرم که همیشه، بدون هیچ منتی، همه حرفامو میشنوی و هیچ وقت تنهام نمیذاری! ازت ممنونم!

 

دلم گرفته خدایا مگه من راحت بهش دل بسته بودم 

بهم گفتی به من نمیای
باشه عزیزم من به تو نمیام اما توروخدا تو به خودت بیا

عاشق شدمو عشق مرا بدنام کرد
داروغه بشنیدو مرا زندان کرد

در خلوت زندان به خودم نالیدم
عاشق شود آنکس که مرا عاشق کرد

من از تمام خودم گذشتم برای تو 

وقتی دلی عاشقه/ غیر طلب معشوق چه نیت دیگه ای میتونه داشته باشه؟همین که  خواستم تورو از خدا بخوام وبگم پیشم بمونی   ترسیدم اون چیزی که تو دل منه تو نخوای و من ارزوهاتو رو خراب کنم واسه همین به نفع تو زدم به خاکی میتونی درک کنی از عشق گذشتن به خاطر کسی که دوسش داری یعنی چی؟؟؟؟؟؟من کنار کشیدم که جامو به تو داده باشم تا بتونی با خدای خودت خلوت کنی میدونم خدا واسه همه وقت داره اما خواستم خدا فقط حرفهای تورو بشنوه 

 گاهی بی صدا نگاهت میکردم
مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی ، شاید اگر بغضم فرو نشیند صدایت کنم

 

عشق تو شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد! زیبا بود امّا شوخی بود!  حالا...... تو بی تقصیری! خدای تو هم بی تقصیر است!  من تاوان اشتباه خود را پس میدهم... !تمام این تنهایی تاوان « جدّی گرفتن آن شوخی » است.............

عاطی جونم 

سالها از اون روز گذشته ؟

 

 

ولی من نتونستم تو رو فراموش کنم باورش سخته بعد از این مدت عاشق کسی باشی که تو رو نخواست  

 کاش میدونستی ... عاشقت بودم و  هستم 

 

 

 شاید تقاص گناهی  رو پس میدم شاید ... یا باور غلطی ...

 

 


 

 

 

 





درباره وبلاگ


59/07/09 *************************** به تو که میرسم مکث میکنم … انگار در زیباییت چیزی را جا گذاشته ام مثلا در صدایت آرامش ، در چشمهایت زندگی ! نمی دانم چشمانت با من چه کرد ؟ فقط وقتی که نگاهم کردی چنان دلم از شیطنت نگاهت لرزید که حس میکنم چقدر زیباست فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست … *********************** از زندگـــــی کسی حذف شدم ؛ کــــه برای داشتنش خیلی ها را از زندگــــــی ام حذف کرده بودمــــــــ . . . . . . . -------------------------------------------------- چقدسخته همه روخط بزنی تا به یه نفربرسی غافل ازاینک تولیست اون اولین کسی باشی ک خط خوردی! ------------------- به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم. یا پاشیدن زهر نا مرديت را خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود .,...,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. خــבایا...رۅزگــــارت با من ۅ احســــاسم بــב تا ڪــرב٬ بــב...!!! <<<<<<<<<<<<<<<<< می ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺗﻨﻬﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺩﺭﺩ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺍ میﮐﻨﺪ، ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ .. ﭘﯿﺪﺍ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻣﺒﺘﻼ ﻧﺸﺪﻩ بودند ... ************** دلی که شکستی را گچ چاره نکرد، گل گرفتمش . . . ********* ساده بودم که تو را ساده تجسم کردم درد لبخـند تـو را بـا گریـه تبـسم کـردم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق مجنون  و آدرس behnamyousefi22.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 3788
بازدید کل : 94651
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

JavaScript Codes

کد حرکت متن دنبال موس